Texas Magic Zone  

Go Back   Texas Magic Zone > Other Stuff > Gamer Blogs!

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-11-2017, 10:18 AM   #15651
Suari
Regaler of stories
 
Suari's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 4,893
Rep Power: 1464516
Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?Suari , waysr?
Default Re: the tins/david/houston/sw/ocean blog

rex wants to play 2 dollars a point now, shit is insane. Bitches are gonna be down car payments after sessions.
__________________
Voltron Business:

1:1 Daigo not making top 8 of MVC3
1:4 Justin winning MVC3
Suari is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2017, 03:28 PM   #15652
dp!
im so cute
 
dp!'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: dptown
Posts: 14,222
Rep Power: 5816423
dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?
Default Re: the tins/david/houston/sw/ocean blog

Do it



You have to leave body parts and hair and jizz on the table and shit
dp! is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2017, 08:18 PM   #15653
dp!
im so cute
 
dp!'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: dptown
Posts: 14,222
Rep Power: 5816423
dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?
Default Re: ssf4

watching fr t8



gg sleep
dp! is offline   Reply With Quote
Old 03-13-2017, 04:15 PM   #15654
dp!
im so cute
 
dp!'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: dptown
Posts: 14,222
Rep Power: 5816423
dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?
Default Re: ssf4

alright this mina bambam shit is ridiculous on every lvl




1st of all mina is 1 of the hotter girls in the hottest group of the moment. like wtf seriously bambam. its like low tier guy in a low tier group


shit makes no sense. i also thought jyp has a really strict 3 year dating ban. this is like the 1st time ive seen it broken and it was twice who is on fire atm. idk if itll affect them







































bambam tho. seriously. wtf


only thing i know about this foo is hes known as the biggest taeyeon stan ever












































thats it
dp! is offline   Reply With Quote
Old 03-13-2017, 04:16 PM   #15655
dp!
im so cute
 
dp!'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: dptown
Posts: 14,222
Rep Power: 5816423
dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?
Default Re: ssf4

he wears more makeup than mina wtf
dp! is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2017, 11:25 AM   #15656
dp!
im so cute
 
dp!'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: dptown
Posts: 14,222
Rep Power: 5816423
dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?dp! , waysr?
Default Re: ssf4

Aight in love with the girl at pho dien




Coming here for lunch everyday and shit








Dunno if I can do 1 hr lunches tho since its far
dp! is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2017, 12:00 PM   #15657
skeletalpeacock
Takes Credit & Dank Meme
Repeat Contributor
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 14,557
Rep Power: 21475163
skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.
Send a message via AIM to skeletalpeacock
Default Re: the tins/david/houston/sw/ocean blog

Quote:
Originally Posted by dp! View Post
wtf


everyone needs to calm down








also i doubt lsv is cheating on his wife + kid
Well, LSV got a divorce, was streaming from a new place, and has sold his mtgo collection. Marital property, anyone?

Also it seems others caught on.

https://www.reddit.com/r/magicTCG/co...reaming_again/

Amazing

Last edited by skeletalpeacock; 03-14-2017 at 12:24 PM.
skeletalpeacock is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2017, 12:08 PM   #15658
JonasDash
ALL GLORY TO HYPNOTOAD
Contributor
 
JonasDash's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Fort Worth, Tx
Posts: 14,182
Rep Power: 21475155
JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.JonasDash is untouchable.
Default Re: the tins/david/houston/sw/ocean blog

lol wow



thread has been scrubbed clean of any juicy gossip though
__________________


The match of the century, absence versus thin air

Wagers
 
JonasDash is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2017, 12:25 PM   #15659
skeletalpeacock
Takes Credit & Dank Meme
Repeat Contributor
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 14,557
Rep Power: 21475163
skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.skeletalpeacock is untouchable.
Send a message via AIM to skeletalpeacock
Default Re: the tins/david/houston/sw/ocean blog

I mean, all of magic community is on LSVs dick

No negative thread on him has a chance but you can tell what's up from the remaining
skeletalpeacock is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2017, 01:47 PM   #15660
binger
You know who this is
Repeat Contributor
 
binger's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 44,524
Rep Power: 21475762
binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.binger is untouchable.
Default Re: the tins/david/houston/sw/ocean blog

In all likelihood Gaby is getting a decent chunk of money from her divorce. LSV is making the right play here.
__________________
Disclaimer: I'm serious.

 
binger is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump


All times are GMT -6. The time now is 09:35 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.